Unna dig själv och dina vänner nya konstupplevelser – bli medlem i Helsingborgs Konstförening.

Helsingborgs konstförening bildades 1938 av en sammanslutning konstnärer och konstvänner för att stimulera konstintresset i staden. Första arrangemang blev en samlingsutställning ovanför Killbergs bokhandel vid Stortorget och sedan dess har Helsingborgs konstförening på olika sätt verkat för att stimulera konstintresset hos helsingborgarna. Idag har vi ett konstlotteri där värdefull konst lottas ut. Vi ordnar längre och kortare konstresor till intressanta platser och med kunniga guider.

Du som ännu inte är medlem i Helsingborgs Konstförening, anmäl dig idag! Det lönar sig på flera sätt! Medlemsavgiften är 250 kronor per år som insätts på plusgirokonto nr 140295-7. Glöm inte att att tydligt skriva namn och adress på inbetalningskortet eller vid överföringar via Internet. Skriv gärna din e-postadress & telefonnummer på avin!

Utländska inbetalningar:
IBAN: SE57 9500 0099 6042 0140 2957
SWIFT/BIC: NDEASESS.

Du som redan är medlem vill kanske uppvakta en god vän eller kär anförvant med en liten gåva – varför inte ett medlemskap i konstföreningen? Skriv då detta i meddelanderutan på plusgiroinbetalningskortet. Glöm inte att att tydligt skriva namn och adress på inbetalningskortet eller vid överföringar via Internet när du betalar.

Medlemsförmåner:

• Rätt att ta del av föreningens resor
  • Föredrag, ateljébesök, specialerbjudanden, m. m.
  • Är du konstnär kan du välja mellan att få en egen presentationssida eller att få delta i den stora utlottningen av värdefull konst i januari påföljande år.

Medlemsanmälan.

Välj ett av följande alternativ: