Konstsamtal HT 2022

Konstsamtal HT 2022 828 823 Helsingborgs konstförening

Vill du utveckla dina konstkunskaper och dela dem med andra i en avspänd samvaro med likasinnade. Vill du vara en del av en grupp och utveckla den och dig under en längre tid. Har du möjlighet att avsätta några timmar dagtid på en vardag var tredje vecka. Då kanske vårt nya koncept Konstsamtal är något för dig som är medlem i HKF.

När: Onsdagar var tredje vecka med terminsstart ht 2022 onsdagen den 31 augusti.

Var: Helsingborgs Konstförenings lokal på Karl X Gustavs gata 33.  Närmaste busshållplats är Helsingborg Tågagatan (linje 3)

Kostnad: Deltagande är gratis för medlemmar i Helsingborgs konstförening. Föreningen bjuder på fika.

Deltagare och anmälan: Vi har hösten 2021 startat en första grupp som har plats för ytterligare någon deltagare. Om och när tillräckligt många nya intresserade anmäler sig kan vi därutöver starta upp ytterligare en grupp. Låter detta som något för dig. I så fall skicka en intresseanmälan till medlem@hbgkonst.se